* جوری که وبم شده وب چالش :| *

خب، بامدادتون بخیر ( ساعت 02:20 )

حوصلم سر رفته بود... گفتم چالش برم

اولین بار اینجا دیدم

منبعشم اینجاس

1. تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ ( یکیشو توضیح بده )

 

کار خلاف که زیاد کردیم با بچه‌ها... همشم زیرآبی

تقلب... از وقتی کرونا اومده یادم نمیاد هیچکدوم از امتحانامو بدون تقلب انجام داده باشم :|

 

2. توی واقعیت بقیه فکر میکنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد چه چیزیت اشتباه فکر میکنن)

 

فکر میکنن مغرورم، ولی من فقط اهمیت نمیدم به خیلی چیزا

 

3. بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟

 

یبار سارا یچیزی رو به دروغ بهم گفت (یادم نیس چی)، برای اینکه فقط حالمو خوب کنه. درحالی که حقیقت یچیز دیگه بود و بعدا اون کار سارا باعث شد من یه احمق واقعی جلوه کنم

اونجا بود که حالم بهم خورد از هرچی دروغ و دروغگو عه

 

4. تاسف بار ترین خاطره ای که الان یادت میاد؟

 

قبلش یه توضیح مختصر بدم... ما توی اکیپمون اسمای مستعار استفاده می‌کنیم (مث خیلی اکیپای دیگه). اسم منم علی هستش که حالا دلیلش بماند...

پارسال با اکیپ رفته بودیم پاساژ که واسه تولد ساغر یچیزی بخریم. مهدیه‌ی خر یهو برگشت گفت علی بیا ببین این چطوره؟ صاحب پاساژم شنید =| برگشت از خواهر کوچیکه‌ی مینا پرسید "چرا علی صداش میزنه؟" اون خنگم خبر نداشت گفت "نمیدونم"

خلاصه فک کنم صاحب پاساژ حدس زده من ترنسی چیزیم... یعنی... فا-ک :|

 

5. اگه به مدت یه ماه جنس مخالف بودی چیکار می کردی؟

 

شبا دیروقت میومدم خونه :|

با دوستام میرفتم عشق و حال :|

 

6. آخرین خواب ترسناکی که دیدی؟

 

خواب دیدم یچیز نامرئی هرشب میاد سراغم تا منو بکشه. هربارم پام یا دستمو می‌گرفت می‌کشید تو تاریکی

 

7.کسی هست که پنهانی دوستش داشته باشی؟

 

نه. من هیچوقت پنهانی کسیو دوس نداشتم

آخه لطفی نداره... باید بری اعتراف کنی طرف ذوق کنه. شاید حتی یه فرجی شد باهم رل زدین

نمیگی که چی؟ :|

 

8. چی یا کی رو هرگز نداشتی ؟

 

آزادی تو استفاده از وسایلی که متعلق به خودمه، مثل تبلت!

 

9. اگه بتونی با بایست ازدواج کنی ازدواج میکنی؟

 

همممم... نه. چون فکر میکنم اون هرگز نمیتونه اونقدری که من عاشقشم، عاشقم باشه

 

10. خانواده ات چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ ( ازشون بپرسین )

 

نپرسیدم ولی مطمئنم جوابشون همینه:

مامان: یه افسرده‌ی معتاد آهنگ و تهیونگ

بابا: یه فراموشکارِ حواس پرت و عشق شکلات

احمد: یه تک بعدیِ کره‌ای-ژاپنی ( :| )

زینب: یه گربه‌ی شلخته‌ی خنگ تنبل

بله :|

 

11. تا حالا کسی روت کراش داشته؟

 

آره

 

12.ورزش مورد علاقه ات ؟

 

پاتیناژ =)))

 

13. بلدی ماشین برونی؟

 

نه هنوز.. ولی بزودی میرم تو کارش

 


14. نزدیک ترین شخص بهت کیه؟

 

اوما و کارن و سم

 

15. چجوری میخوابی؟ ( حالت خوابت چیه؟ )

 

معمولا باید یچیزی رو بغل کنم... حالا یا دستامو دور خودم حلقه میکنم یا دور متکا

 

16. اگه حیوون بودی چی میشدی؟

 

گرگ یا گربه...

 

17. فست فود یا غذای سالم؟

 

اگه غذای مامانم باشه، غذای سالم

اگه نه، فست فود

 

18. تا حالا کسیو بوسیدی؟

 

آره


19. تا حالا کلاه سرت رفته ؟ ( تعریف کن )

 

فکر نکنم... یادم نمیاد همچین چیزی

 

20. دوست داری جای کسی زندگی کنی؟

 

نه. میرم به زندگی اون بدبختم گند میزنم الکی :|

 

تمام~