سلام

راستش داشتم فکر میکردم چرا هنوز زندم؟

آه و ناله نیستا

اتفاقا خیلی منطقی بهش فکر کردم

چون بهم گفتن افسردم و نیاز به مراقبت دارم، با خودم فکر کردم، چرا باید اصلا زنده باشم که کسی بخواد مراقبم باشه؟

چون وجودم برای بقیه مهمه؟ باشه، قبولش دارم

ولی این دلیل کافی‌ای نیس. حداقل نه اونقدر که خودخواهی شدیدی که جدیدا بهش دچار شدم رو قانع کنه

به یه دلیل دیگه فکر کردم

" من از خودکشی میترسم "

درسته. واقعا ازش میترسم. خودکشی جرئت وحشتناک زیادی میخواد و من ندارمش

حتی گفتن این کلمه خیلی سنگینه! چه برسه انجام دادنش

دعا کردن و تقلا برای مرگ هم کار بیهوده‌ایه. از خدا بخوام منو بکشه و خلاصم کنه؟ یجا خونده بودم این کفره

پس ترجیح میدم انجامش ندم

الان شدم یه خط صاف. منتظر هیچی نیستم، انتظار هیچیم ندارم

نشستم سرجام و گاز اکسیژن دم و بازدم میکنم

 

میخواستم اینجارو ببندم، ولی دیدم کار قشنگی نیس

شاید بعضیا باهاش خاطره داشته باشن، شاید چیزی توش باشه که بخوان نگه دارن، شاید هرچی

پس نمیبندمش

نظراتم بستم چون حس کردم اگه باز بزارم ولی جوابی بهشون ندم یجورایی توهین به شعور و وقت و احساسات شماس

و نمیخوام همچین اشتباهی ازم سر بزنه. نه بیشتر از این

اگه باهام کاری داشتین، آیدی تلگراممو دارین

اگرم کاری ندارین، برام یه آرزوی قشنگ کنین

مثلا آرامش...

آرامش چیز قشنگیه. تنها چیز ناب توی دنیا که همه محتاجشن، فقط هنوز نمیدونن

من خیلی خوب اینو دونستم

واسه همین آرزو میکنم هرلحظه آرامش داشته باشین، حتی توی سخت‌ترین و مهلک‌ترین شرایط زندگیتون

 

ممنون که برای مدت کوتاهی تموم آرامش و دلخوشیم شدین

ممنون بابت همه چی

و...

خدافظ💙

00.01.10

M.Frost