شب بخیر~

14. امشب درباره ی آخرین باری که با یک غریبه مهربون بودید بنویسید. براش چیکار کردید ؟ اگه می‌تونید بیشتر از اینکار ها بکنید.

 

به یه خانومه که مسئول بیمه بود گفتم چشماتون خیلی قشنگه

و به یه خانوم دیگه‌ای که توی اتوبوس بود گفتم مانتو تون خیلی شیک و خوشگله

زیاد انجام میدم از اینکارا =)

 

15. بابت چی باید خودتون رو ببخشید ؟ در گذشته یه اشتباه کردید ، اون اشتباه چی بوده ؟ خودتون رو بخشیدید یا نه ؟ یه نامه بنویسید و سعی کنید خودتون رو ببخشید.

 

اشتباهات گذشتمو بخشیدم... فقط جدیدا متوجه یه اشتباه بزرگ دیگم شدم که هنوز نمیدونم میتونم خودمو بابتش ببخشم یا نه

اینکه غرورمو به ساده ترین شکل ممکن خورد کردم و هیچکس متوجهش نشد و تهشم هیچی بهم نرسید. یکار کاملا پوچ که حتی به ضررم تموم شد

امیدوارم ببخشم خودمو

 

+چون کوتاه بودن و یه شبم عقب افتاده بودم، ترکیبی زدم

++امشب دوبار صلوات فرستادم. مرسی استلا =))