- چقد دلم واسه این حس تنگ شده... اه تف تو کرونا  -

شب بخیر~

13. چه عادتی رو میخواید شروع کنید ؟ امشب براش برنامه ریزی کنید. مرحله به مرحله قدم های کوچیک بردارید و به خودتون قول بدید که بهش می رسید.

 

عادت...

میخوام به ورزش کردن عادت کنم

واقعا سخت‌ترین کار دنیاس برام :" انقدری که در برابر خوابیدن، هیچ کاری نکردن و کلا تنبلی سستم، در برابر هیچی نیستم

مثل اون جمله‌ی جوردن توی گرگ وال استریت که می‌گفت: "من فقیر بودم، ثروتمند هم بودم، و هربار ثروتمندی رو انتخاب کردم"

منم هربار خوابیدن رو انتخاب کردم :"

ولی خب بدن عضله‌ای خیلی دوس دارم... و خیلی دلم میخواد داشته باشم (یجورایی فتیش دخترای ورزشکار و عضله‌ای رو دارم-)

باید کم‌کم استارتشو بزنم. از تایم کم شروع کنم... مثلا یه روز درمیون، یه ربع/نیم ساعت

بعد برسونمش به هرروز، یک ساعت/یک ساعت و نیم (ازین بیشتر که نمی‌خواد نه؟ بگین که نمیخواد)

برام آرزوی موفقیت کنین... هق