خیلی برام عجیبه که تا الان به معنیش یا حتی اسمش توجه نکرده بودم...

ریتمش بنظر حال خوب کنه

ولی لیریکش..

Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون

 

Yeah, I don’t wanna fall asleep, I don’t wanna pass away
آره ، من نمیخوام بخوابم ، نمیخوام بمیرم
I been thinking of our future ’cause I’ll never see those days
من به آینده‌مون فکر میکردم چون هرگز اون روزها رو نمیبینم
I don’t know why this has happened, but I probably deserve it
نمیدونم این چرا این اتفاق افتاد، ولی احتمالا حقمه
I tried to do my best, but you know that I’m not perfect
سعی کردم بهترینمو انجام بدم، ولی میدونی که من بی‌نقص نیستم
I been praying for forgiveness, you’ve been praying for my health
من برای بخشش دعا میکردم ، تو برای سلامتیم دعا میکردی
When I leave this earth, hopin’ you’ll find someone else
وقتی این زمین رو ترک میکنم، امیدوارم که تو یه نفر دیگه رو پیدا کنی
‘Cause yeah, we still young, there’s so much we haven’t done
چون آره، ما هنوز جوونیم، خیلی چیزا هست که انجام ندادیم
Getting married, start a family, watch your husband with his son
ازدواج، شروع یه خانواده، نگاه کردن به همسرت با پسرش
I wish it could be me, but I won’t make it out this bed
کاش (همسرت) من بودم، ولی من نمیتونم از این تخت بلند شم
I hope I go to heaven so I see you once again
امیدوارم که به بهشت برم تا یبار دیگه تو رو ببینم
My life was kinda short, but I got so many blessings
زندگیم یه جورایی کوتاه بود ، ولی من نعمت‌های زیادی دریافت کردم
Happy you were mine, it sucks that it’s all ending
خوشحالم که تو مال من بودی، مزخرفه که همه چیز داره تموم میشه


Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed (Yeah, ayy)
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون
Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه میارم
It’ll get you up and going out of bed (Ayy, yeah)
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون

 

I’m happy that you’re here with me, I’m sorry if I tear up
خوشحالم که تو اینجا با منی، متاسفم اگه دریده شم (بمیرم)
When me and you were younger, you would always make me cheer up
وقتی که تو و من جوونتر بودیم، تو همیشه منو خوشحال میکردی
Taking goofy videos and walking through the park
فیلمای مسخره می‌گرفتیم و توی پارک قدم میزدیم
You would jump into my arms every time you heard a bark
تو میپریدی بغلم، هربار که صدای واق (سگ) میشنیدی
Cuddle in your sheets, sang me sound asleep
توی ملافه‌ت نوازشم میکردی ، میخوندی تا بخوابم
I sneak out through your kitchen at exactly 1:03
دقیقا 1:03 آهسته از آشپزخونه‌ت میرفتم بیرون
Sundays went to church, on Mondays watched a movie
یکشنبه‌ها میرفتیم کلیسا، دوشنبه‌ها فیلم میدیدیم
Soon you’ll be alone, sorry that you have to lose me
بزودی تنها میشی، متاسفم که باید منو از دست بدی

 

Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون

Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون

Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون

Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون

 

Don’t stay awake for too long, don’t go to bed
زیاد بیدار نمون ، نرو توی تخت
I’ll make a cup of coffee for your head
برای سر دردت یه فنجون قهوه درست میکنم
It’ll get you up and going out of bed
کمک میکنه بیدار شی و از تخت بیای بیرون