شب بخیر~

9. امروز بنویسید که به چی خودتون افتخار می کنید ؟ هر چقدر کوچیک و احمقانه باشه اشکال نداره. حداقل یکی از افتخاراتتون تو این زندگی رو بنویسید.

 

فکر کنم یکی از چیزایی که میتونم بهش افتخار کنم اینه که میتونم تنهایی ازپس خیلی چیزا بر بیام

منظورم اینه، عیبی نداره اگه تنها باشم. میتونم با احساساتم کنار بیام و نزارم اتفاقی واسه روح و روانم بیفته

و اینو مدیون علاقه‌ایم که نسبت به خونوادم و نزدیکانم دارم. چون... وقتی یه اتفاق بدی میفته برام، به این فکر میکنم که اونا نمیخوان من ناراحت و داغون باشم. پس بخاطر اونا هم که شده باید قوی بمونم

 

یچیز دیگه اینکه، اشتباهاتمو قبول میکنم

اینو از کیم نامجون یاد گرفتم... اینکه وقتی اشتباه میکنی، مهم نیست چقدر ممکنه خجالت بکشی یا غرورت خورد شه، باید قبول کنی که اشتباه کردی و سعی در جبرانش داشته باشی

هیچ اشکالی توی معذرت خواهی کردن نیست. واقعا نیست

اشکال واقعی اینه که دونسته کاری کنی که باعث شه بعدا معذرت بخوای، یا اینکه یه اشتباه رو دوباره انجام بدی و انتظار داشته باشی ایندفعه هم با معذرت خواهی حل بشه

بنظرم این واقعا حماقته!