شب بخیر~

8. سه تا راه مشخص کنید. سه روش ، سه کار یا راهی که می تونید هر روز انجام بدید تا از خودتون مراقبت کنید.

 

- حداکثر تا 2 صبح خواب باشم (نه 6 صبح!)

حقیقتا دارم گند میزنم به تایم خواب و انرژیم در طول روز

درسته که ذاتا خسته و بی حوصلم (خصوصا این اواخر) اما بیخوابیم خیلی روش تاثیر داره و از چیزی که هستم خسته تر و کسل ترم میکنه. باید یکاریش کنم

 

- از درسام فراری نباشم

ینی انقدری که باز کردن لای یه کتاب درسی و خوندنش آزارم میده، بیدار شدن ساعت 7 صبح آزارم نمیده. احتمال میدم بخاطر این باشه که "مجبورم" بخونم. اگه مجبور نبودم شاید حتی لذت می‌بردم از درس خوندن

ولی هرطور که بهش نگاه کنین، واقعا چیزی جز اجبار توش نیس پس برای منم چیزی شد نفرت و بیزاری نداره :|

اینم باید یکاریش کنم وگرنه گند میزنم به زندگی و آیندم

 

- بشینم اون چندشاتی لنتی رو بنویسم!

در طول روز انقدر راجب فیک جدیدی که میخوام شروع کنم ایده به ذهنم میرسه که می‌ترسم بعدا فراموششون کنم یا انقدر لفتش بدم که ناامیدم کنه و انگیزمو ازدست بدم

ولی برای شروع فیکشنم، اول باید چندشاتیمو تکمیل کنم که بالای لیستمه. ولی هربار از زیرش در میرم! اعصابمو بشدت خورد کرده این موضوع و باید یه فکر اساسی راجبش بکنم