- اگه گفتین اینا کیان؟ =) -

شب بخیر~

7. ده تا تلقین مثبت بنویسید تا وقت هایی که ناراحت هستید اونا رو ببینید و یاد آور این باشند که شما کی هستید.

 

یکم گیج شدم باید چیکار کنم...

همممم...

 

- من توی مسیر درستی راه میرم

- تصمیماتم شاید کمی شک برانگیز باشن، اما بهترینن

- قلمم به خوبی‌ای که بقیه میگن هستش و ازش ناامید نمیشم

- نسبت به دیروز آدم بهتری شدم و همین راه رو ادامه میدم

- میتونم اشتباهاتم رو جبران کنم و عیبی نداره حتی اگر بخشیده نشم

- برای آیندم جدی‌ام و میخوام روی پاهای خودم وایسم

- درسامو بهتر میخونم و سعی میکنم ازشون بیزار نباشم

- درسته بیخیالم... اما هنوز احساساتم رو دارم و آسیب روحی جدی‌ای ندیدم

- دوریم از تبلت و تلگرام اثری روم نداره چون من معتادش نیستم

- من افسرده نیستم

 

+جدیدا به لطف استلا هرشب یدونه صلوات می‌فرستم! آخه سوالا رو از چنلش کپی میکنم و جوری تنظیم کرده که با هربار paste کردن، یه پیام هست زیرش هست و از کسی که کپی کرده میخواد صلوات بفرسته

خواستم از همین تریبون تشکر کنم ازش بابت این کار قشنگش :))