ظهرتون بخیر ...

خب بزارید رو راست باشم باهاتون

خیلی وقته که بلاگری نکردم و حقیقتش تقریبا یادم رفته چطور انجامش میدادم

انقدر تمام زندگیمو توی چت کردن و چنل و پست گذاشتن توی تل خلاصه کردم که خود "زندگی کردن" به نوعی از یادم رفته...

واسه همین نمیدونم اینکه بی هیچ حرف و کامنتی، یهو بری چندتا بلاگ رو دنبال کنی، کار درستی هست یا چی

خوشحال میشم حتی اگه درست هم نیست، به روم نیارین :"

چون میدونین؟ آدم دلیل زیادی برای دنبال کردن یه پیج یا چنل یا بلاگ نمیخواد

(هرچند که لفظ "دنبال کردن بلاگ" فقط توی سرور بیان صدق میکنه... باقی جاها ته تهش تبادل لینک داریم که تازه تا خودت سر نزنی به وب، نمیفهمی طرف پست گذاشته و خب این برای آدمای تنبلی مثل من اصلا آپشن جذابی نیست)

خب کجا بودم؟

آها ...

درسته. دلیل نمیخواد

همین که از محتویات اون بلاگ خوشت بیاد، بوم! کار تمومه

و خب من واقعا از محتویات

یا بهتر بگم "طرز نوشتار و قلم" چنل کلام فضا و لایت بلو خوشم اومد

و مهم نیس دارین چه فکری راجبم می کنین

این خودشیرینی نیس ... صرفا یه موضوع برای اولین پستم می خواستم و چی بهتر از این؟

در آینده ی نزدیک بلاگای دیگه ای رو دنبال میکنم و احتمالا راجبشون چند خط بگم

چون بنظرم کار قشنگی نیس که از چیزی یا کسی خوشت بیاد و بیانش نکنی

ما هیچوقت نمیدونیم کلماتمون چقدر میتونن دیگران رو خوشحال کنن یا حتی یه لبخند کوچیک به لباشون بیارن، نه؟

خب واسه شروع پر حرفیام... بزارین یکم درمورد این دوتا چنل حرف بزنم

Shall we?

 

World Space

 

خب ... اولین چیزی که منو جذبش کرد، قالبش بود

من چندان آدم ظاهربینی نیستم، اما قبول کنین شما هم اگر دلباخته ی کیم تهیونگ و نقاشی شب پرستاره بودید، هیچ چاره ای نداشتید جز اینکه به ترکیب این دوتا شاهکار خلقت جذب بشید !

و من هیچوقت جایی ازش حرف نزدم، اما واقعا عاشق یه آسمون پر از ستاره ام

و خب این چنل، یجورایی... انگار همون آسمونه برام

و بعد رسیدم به پستاش

راجب این پست بعدا بهتون یچیزی میگم که بین خودمون بمونه ...

اما این پست اولین چیزی بود که منو با تخیلات قشنگ و وانیلی این بلاگر آشنا کرد

و حقیقتا تشبیهات زیبا و سادش به دلم نشست

و این اغراق نیست

بعد رسیدم به این پست

و بهم نگید دروغگو، اگه بگم آهنگی که معرفی کرد تا همین حالا توی گوشمه !

شایدم صرفا تنبلی من برای عوض کردن آهنگ، دلیلش باشه. اما اگه آهنگ رو گوش داده باشید، به این دلیل شک می کنید

(از اونجایی که هنوز خیلی چیزا رو از بیان یادم نیس و درنتیجه نمیدونم چطور آهنگ بزارم روی پست و تلاش هام هم موفق نبوده، از خدمت عزیز شما معذورم !)

خب ... کجا بودم ؟

اوه آره

و نوشته ی کوتاه و قشنگش که شیرینیش رو میشد حس کرد

و ریتم آهنگ که به ریتم داستانش هم میخورد

"آرتمیسو" !

از این کلمه واقعا خوشم اومد

و بعد لحظه ای که آرتمیسو، به جهان موازی و کسی که درست مثل خودشه، اما توی یه دنیا (= کهکشان) دیگس فکر کرد ... بهم اجازه داد اینطور تصور کنم که واقعا آرتمیسویی وجود داره

با دوچرخه خیابونا رو طی میکنه و به روی طرفدارای کتابش لبخند میزنه

برای دوستای بلاگرش ویالن میزنه و همه چیز همینقدر زیباس ...

زیر بارون، همراه پادکست کتاب باز !

دنیای موازیش برام خیلی زیبا بود

و اینارو نمی تونستم توی یه کامنت جا کنم. پس ... پوزش !

 

~ ~ ~

 

Light Blue

 

یادتونه یچیزی راجب این پست بهتون گفتم؟

خب درواقع دلیل آشنایی با لایت بلو همین پست بود

بین خودمون بمونه ...

برای شروع، بزارید به آبی بودنش اشاره کنم :)

علاقه ای که به این رنگ دارم واقعا غیر قابل توصیفه، و خب ... فکر میکنم همین علاقم کافی بود تا لینک این بلاگ رو بردارم و توی لیست "وبلاگ هایی که دنبال می کنم" بزارمش

و بعد ...

Not perfect but always myself

این واقعا از اون جمله هاس که میشه به هرکسی که بهش اعتقاد داره، صادقانه افتخار کرد

متاسفانه هنوز وقت نکردم که پستاشو بخونم

الانشم از برنامه ی درسیم کمی عقبم ...

اما اونقدری وقت کردم که این رو بخونم

شخصیت صادق و قشنگش، و ایموجی های کیوتش

و (بزارید اعتراف کنم) ... تفاهم های عجیبم با این بلاگر، خیلی راحت باعث شد از دنبال کردن بلاگش پشیمون نشم !

فکر کنم فقط درمورد زرافه و تایپ شخصیتی و عکاسی تفاهم نداشتیم

که این خودش یه رکورده ... نه؟

+ البته که توی اسممون هم تفاهم نداشتیم ... 

But it doesn't count ~

 

خب شاید فکر کنین این کمی خجالت آوره که اینطوری درمورد ینفر که حتی نمیشناسیش حرف بزنی

اما من دلیلی ندیدم که جلوی خودمو بگیرم

امیدوارم چیزی از حرفام آزارشون نداده باشه ...

خوشحال شدم از آشنایی با بلاگشون (اونجوری نگام نکنین ... خب با خودشون که هنوز آشنا نشدم)

 

پ.ن: خیلی به این چالش ژورنال علاقمند شدم !!!

و قراره انجامش بدم بعد از اینکه درسامو خوندم و چنل منبعش رو پیدا کردم ...

 

پ.ن2: عکس پست گربه ی دوستمه

صرفا جهت ابراز دلتنگی ... و البته خالی نموندن جای عکس !

 

ممنون که وقتتونو بهم دادین ~