+ کارن؟

- هوم؟

+ کوفت

- خیلی خب... جانم؟

+ اگه من فراموشی بگیرم، تو چیکار میکنی؟

- میمیرم

+ ودف... چرا همه همچین حرفی میزنن؟ مامان هم گفت دق میکنه

- خب حقیقته!

+ خب نباید یه کاری کنین که به یاد بیارمتون؟؟ واسه چی باید بمیرین آخه...

- فکرشو بکن، مهمترین فرد زندگیت، کسی که بیشترین وقتتو باهاش گذروندی و خیلی اوقات بهش فکر میکنی، فراموشی بگیره و دیگه تو رو نشناسه. خب آدم خیلی داغون میشه

+ فکر کنم ازین نظر بهش نگاه نکرده بودم...

- نوبت توعه

*مامانش صداش میکنه*

- شانس :/

+ هاها~ بمون تو خماریش

- بعدا که زنگ زدم باید بگیاااا

+ خیلی خب برو تا مامانت جفتمونو نکشته

 

"چند روز بعد"

 

- راستی تو هنوز جوابمو ندادیا

+ عه شت...

- زودباش بینم

+ مامانت صدات نکرده؟

- بگوووو

+ اوکی اوکی... خب، فکر کنم تا یه مدت طولانی، خیلی جدی افسردگی بگیرم. بعد هرروز بهت زنگ بزنم و بیام دم در خونتون، یا حتی از مامانت اجازه بگیرم بیارمت خونه‌ی خودمون نگهت دارم. اگرم هیچکدوم اینا نشد... دیگه نمیدونم چیکار کنم

- جدی میگی اینارو؟

+ معلومه! تو سولمیتمی و قدیمی‌ترین دوستم. هیچوقت نبودنت رو تصور نکردم... حتی فکر اینکه یه روز تو چشمام نگاه کنی و منو نشناسی، آزاردهندس

- *خنده های عجیب غریب*

+ باز شروع کرد :/ نخند بچ

- ذوق کردم ولم کن D:

+ فا-ک یو خب... *وی نیز میخندد*

 

 

شمام انجامش بدین :))

از بهترین دوستتون بپرسین اگه فراموشی بگیرین چیکار میکنه...

جوابای جالبی میشنوین~

+ خیلی یهویی و به پیشنهاد آیناز قشنگم، قرار شد چالش بشه =)

پاشید پاشید انجامش بدید...

هرکی که اینو میخونه دعوته~