baby girl, I miss u ~

شب بخیر

17. امشب در مورد استرستون بنویسید. اگه بهترین درجه یک و بدترین درجه ده باشه ، استرس شما در کجا قرار داره ؟ در موردش بنویسید.

استرس... فکر کنم ندارم. ینی هرچیزی که بنظرم میتونه استرس بده بهم، کافیه پنج دیقه مدام بهش فکر کنم و استرسم تموم میشه. کلا هیچی به هیجام نیس. "از این بدتر که نمیشه" ترین حالت ممکن رو دارم :|

 

18. در مورد بخش های مختلف بدنتون بنویسید. کدوم رو دوست و کدوم رو دوست ندارید ؟ چرا ؟!

 

هممممم... کلا دوسش دارم

راجب لبام و موهام اعتماد بنفسم بیشتره. همچنین پاهام چون ورزیده بنظر میاد

فقط اینکه زود جوش میزنم تنها چیز نفرت انگیز راجب بدنمه :|

 

+ چرا همش خستم یا دلخورم؟ حس میکنم توی یه دوران پریودی خیلی طولانی گیر افتادم :/

++ کارنامه رو دادن :) حتی نمیخوام یبار دیگه ببینمش. تبلتمم قرار شد یه هفته مونده به عید بدن بهم...

+++ بیشتر از اینم ممکنه از زندگیم متنفر باشم؟

++++ توی منو هم چالش جدیدی برپاست =) خواستین ببینین